Kewpie Corporation to japoński producent przypraw mokrych, który w 2017 roku przejął polską firmę Mosso Kwaśniewscy, stając się tym samy właścicielem stworzonej w latach 80-tych marki Mosso. W wyniku transakcji powstało Mosso Kewpie Poland. Za prowadzenie kampanii budowania świadomości produktów marki Mosso Impresje w Internecie odpowiedzialna jest agencja ContentHouse.
W 2017 roku japońska firma Kewpie Corporation zdecydowała się na zakup zakładów produkcyjnych i firmy Mosso Kwaśniewscy w centralnej Polsce. Korporacja z Tokio specjalizuje się w przyprawach mokrych, a jej majonez marki Kewpie jest kultowym produktem znanym na całym świecie. Firma aktualnie rozszerza działalność w Europie – w Holandii i Polsce.
Firma Mosso Kewpie Poland prowadzi sprzedaż flagowych produktów marki Mosso, w tym najbardziej znanego i lubianego Majonezu Napoleońskiego. Dodatkowo, odpowiadając na potrzeby konsumentów i aktualne trendy, firma wprowadziła na rynek nową linię produktów – sosy Mosso Impresje. Wśród smaków znajduje się sos cebulowo-czosnkowy, o smaku wasabi oraz absolutna nowość na polskim rynku – sos sezamowy. Nowy rodzaj sosu z prażonych ziaren sezamu powstał na bazie japońskiej receptury i czerpie pełnymi garściami z kultury i kuchni kraju kwitnącej wiśni. Jest ciekawym dodatkiem do wielu dań na każdą okazję, co udowadniać będzie m.in. startująca właśnie kampania w Internecie realizowana przez ContentHouse.
Nowa linia sosów Mosso Impresje, to propozycja dla konsumentów, którzy poszukują nowych smaków oraz kulinarnych inspiracji. Aktualne trendy komunikacji internetowej, w tym rosnąca popularność portali kulinarnych oraz niechęć użytkowników do standardowej formy reklamy, przekonały nas do wyboru narzędzi content marketingowych. Jest to dobra i jednocześnie nienachalna forma komunikowania się z konsumentem, służąca budowaniu zaufania do naszej marki – mówi Natalia Ukleja, Brand Manager, Mosso Kewpie Poland.
Realizację działań w zakresie wzmocnienia świadomości marki Mosso Impresje oraz jej oferty produktowej na naszym rynku firma zdecydowała się powierzyć agencji ContentHouse. Specjaliści są odpowiedzialni za opracowanie i wdrożenie strategii content marketingowej. –Dla Mosso Kewpie Poland opracowaliśmy oraz wdrożyliśmy serwis InspirowaneSmakiem.pl. Portal ma promować ideę kuchni smacznej, ale zarazem szybkiej w przygotowaniu i przyjemnej – mówi Grzegorz Miłkowski, CEO ContentHouse. – To będzie prawdziwa skarbnica inspiracji oraz wiedzy kulinarnej, które mamy nadzieję spodobają się Polakom – dodaje.
ContentHouse jest odpowiedzialny również za rozwój i obsługę działań redakcyjnych InspirowaneSmakiem.pl. Prowadzi komunikację w social media oraz pozyskuje jakościowych czytelników do portalu za pomocą narzędzi SEM i Facebook Ads.
O firmie:
Mosso to marka należąc do koncernu Kewpie Corporation, który jest liderem w kategorii sosów mokrych w Japonii, a majonez marki Kewpie jest znany na całym świecie. Od kilku lat firma intensywnie rozwija swoją działalność w Europie, gdzie pierwszymi punktami na mapie są Holandia i Polska. Mosso Kewpie Poland zatrudnia łącznie 150 pracowników w dwóch zakładach produkcyjnych oraz magazynach. Przedsiębiorstwo pracuje według europejskich standardów zarządzania i w zgodzie z systemem HACCP.
Link do strony artykułu: https://wm1.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/mosso-kewpie-poland-nowym-klientem-contenthouse